god morgon

Jag brukar stiga upp kl. 6 - 6.30 om vardagarna. Igår vaknade jag och såg på klockan på väggen att den var 1, men jag trodde ändå att klockan var över den tiden jag brukar stiga upp såg jag sprang upp och klädde på mig. Och efter ungefär 10 min så kom jag på att klockan bara var ett...trög! Jag fattar nog ingenting när jag sover.

Likadant var det idag, steg upp klockan 20 över 5 och trodde att klockan var 20 över 6. Men det märkte jag inte förrän jag var nere och åt frukost..så nu sitter jag här och har inget att göra :)




Jag och findus nu


Kommentarer
Postat av: linea

nuuuff <3 söt bild!

2011-11-26 @ 00:10:42
Postat av: Moa

haha jaaa <3

2011-11-26 @ 10:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0