Frisk som en nötkärna

Äntligen är den här dagen över. I alla fall skönt att skolan är över för idag, det är den längsta och mest intensiva dagen. Fast det brukar gå bra i alla fall.
Jag försöker komma på något vettigt att skriva men kommer inte på något.
Var väldigt duktig både i förrgår och igår då jag cyklade på tränings cykeln och sprang 7 km (antecknar). Jerryberry skulle ge mig MVG om han bara visste ehheh.

Ikväll ser jag i alla fall fram emot bonde söker fru, berg flyttar in och GLÖGG. Snart är det ju första advent! Väldigt mysigt, nu fattas bara snön!Hoppas den har kommit när vi åker till Linköping nästnästa helg och hälsar på Karla över helgen!


Bild från Linköping i augusti eller september

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0