Lista

Matvanor:


Bästa maträtt? Pasta carbonara, tortellini, blodpudding, musslor, entrecote med potatisklyftor och sådant
Bästa efterrätt? vet inte riktigt, pannacotta är rätt gott.
Bästa dryck? Mjölk
Hatdryck och maträtt? whiskey haha. Och sen vet jag inte. Jag äter det mesta.
Bästa alkoholdryck? Rödvin
Använder du smör på smörgåsen? japp!
Smågodis eller färdiga påsar? smågodis är roligare
Bästa soppan? någon krämig soppa, mums!
Favoritglass? Calippo är gott, men annars någon ben&jerry.

Shoppingvanor:



Hur mycket shoppar du för varje månad?
500-1000 ungefär
Har du mer skor än kläder? nej!
Favoritplagg? Just nu är det linnen, annars gillar jag höga byxor och både gammalt och nytt
Favoritfärg på kläder? Blått svart och vitt tror jag
Favoritfrisyr: Jag gillar page frisyrer.
Bästa mönster: Randigt
Bästa accessoar: Ringar
Underkläder? fina underkläder
Hatplagg? Jag tycker kjol är finfint men jag hatar att bära det själv. Och så gillar jag inte mjukisbyxor

Arbete,utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Jag går i skolan
Vad vill du bli? Det är så mycket jag vill göra! Men väldigt svårt. Mina drömmar är att jobba som kock på en lyxrestaurang i Stockholm, bli en känd kläddesigner och fotograf...ja!
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Den kan jag inte svara på än
Är lönen viktigast? Delvis, men man vill ju inte jobba på ett skittråkigt jobb och få bra lön. Då jobbar jag hellre med världens roligaste jobb och får usel lön

Lite allt möjligt:



Har du barn? Nej, när jag får barn ska de hete Petra, Summer och Henrik
Är otrohet okej? haha nej
Älskar du någon? ja såklart
Betyder familjen mycket för dig? ja såklart
Vart åker du helst på semester? Italien eller london kanske!
Bästa klimatet? På sommaren när det är lagom varmt med ljumna vindar. Eller stekhett och man är i ett annat land och badar i poolen varje dag
Hemmafest eller krogen? Eftersom jag inte får gå på krogen så väljer jag hemmafest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0