Samarkand och regn

I lördags åkte jag och Linea upp till samarkand. Egentligen skulle vi gå ner till stan senare men det slutade att regna så då är det inte så kul att gå. Vi gick i alla fall på maxi 2 rundor och lindex, hm och dom många gånger.
Och på kvällen sov jag över hos henne och då blev det massa godis och chips med filmer.


Linea köpte solglasögon förresten. Det kan ju alltid behövas.



vi kom fram till att Linea är en dinosaurie här :)



Sen på morgonen så vaknade jag i soffan med vanliga kläder på. Vi somnade visst till en hippiefilm. Då satte jag på avatar och när det var en halvtimme kvar så vaknade Linea. Och när filomen var slut åt vi frukost och linea öppnade paket för hon fyller år idag! Men fick tidiga paket. Sen gick vi ut och gick och sen kollade vi på ännu mer film.

Grattis Linea!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0