Lista

Min bästa vän är galen och bäst
När jag borstar tänderna gör jag ofta andra saker samtidigt
När jag lagar mat tänker jag på viktiga saker
Jag är rädd för framtiden lite och sniglar
Den värsta känslan är oro
Den bästa känslan är lycka. När man känner lyckorus genom hela kroppen.
Jag är bäst på att spara med att göra saker tills den tiden kommer eller vad man säger. Ofta i alla fall. Ibland går det inte.
Jag är sämst på att välja en sak snabbt. Jag har beslutsångest hela tiden när jag t.ex. ska köpa något och välja mellan 2 saker. Förlåt Linea (':
Jag kommer alltid vara något som jag inte vet nu
Jag lyssnar på It's my party- lesley gore
Jag pratar både jätte mycket och jätte lite
Jag tycker om Fredagar och scones
Kärlek är Mystiskt
I somras badade jag nästan inget alls
Sist jag grät var Någon vecka sedan
När jag vill tänka Bakar eller går jag. Eller sitter på mitt rum eller vid sjön.
När jag bakar så bakar jag allt möjligt. Ofta scones nu för tiden. Har blivit lite beroende av det. Eller morotsbröd
Innan jag går och lägger mig Sitter jag vid datorn, kollar på film eller läser en tidning eller bok
Just nu tänker jag på att jag vill gå ute i snön
Bebisar är jätte söta
Idag har jag ätit frukost framför alla älskar raymond
Ikväll ska jag se idol
Imorgon kommer jag åka till stan har jag bestämt
Jag vill verkligen åka till göteborg med Linea eller stockholm!
Om jag var ett djur skulle jag vara vem vet, en mus? 
Min mobiltelefon är en sak jag knappt använder
När jag vaknar på morgonen längtar jag efter frukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0