Baby, I don't care.

Vaknade kl halv 10 och gick ner och åt 4 knäcke med marmelad och ost och såg harry potter 1. Jag måste se harry potter och dödsrelikerna! Idag skulle jag igentligen ha följt med viktor och pappa till eskilstuna tidigt på morgonen. Men blev man väckt? NEJ. Så det bidde innget eskilstuna för mig.

Igår hos Linea blev det ingen Saw. Den hann inte laddas ner. Vi gick i moheda och kollade på pensionärsjävlar och lite family guy. Sen åkte jag hem efter bara 3 timmar ungefär.
Och hemma gick jag och la mig och kollade på en film.

Och på svenskan där vi ska skriva en debatt artikel så kom jag på att jag ska skriva om att pälsindustrin borde tas bort helt. Och det är ju ganska smart tyckte jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0