Onsdag

Här har jag inte skrivit på nästan en vecka nu. Inte orkat.
Konfirmationen gick bra. Och jag kommer sakna det! Faktiskt. Vi hade rätt kul i alla fall.. när vi bakade bröd och allt. Och Asa. Och sen Polen får man ju inte glömma (:
På söndagen tog vi nattvarden. Sedan åkte päronen karla och jag och åt på Vrigstad världshus och åt jättegod lax. Sen åkte jag till Linea och skulle ha tältat med henne och Tova-Li. Men det blev inte så. Vi kollade bara på saw 3 och sov inne i stället.
På dagen åkte vi till stan. Jag köpte en jordgubbsduk och lite kläder.

Idag har mamma ochjag varit på Sävsjöguld och köpt smycken för ett presentkort som jag fick av kära mormor och morfar. En guldring och en silverring blev det.

Nu kollar jag på leila bakar med nytvättat blött hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0