I should....have known better

Jag funderar på att måla om mitt rum lite grann. Jag har jättefula gröna väggar som har en massa fläckar från häftmassa och sånt på sig. Sedan en fondvägg. Sedan vill jag också slänga ut min soffa. Åhh hatar den, den förstör hela mitt rum. Man får ju inte ens plats med att stå nästan. Men jag är så dålig på inredning.
Jag vill ha vita väggar i alla fall. Eller kanske någon ljusbeige och en svart vägg. Det är så svårt!

Idag har jag i alla fall varit i skolan och..ja inte gjort så mycket. Har varit så trött med allt som har med skolan att göra. Lärarna, läxorna, allt tjabb och allt. Hoppas det går bättre efter en veckas påsklov som är om en vecka<3




Om man ska vänta på en buss i tre timmar blir man hungrig. Då kan man köpa pannkaka i paket. Det gjorde linea och jag. Och åhjo, gott var det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0