It's my life

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, rätt mycket!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några faktiskt

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur var

5.Vilka länder besökte du?
Polen, Danmark, England och Spanien

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Nej jag vet inte

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Kommer inte ihåg några spec. datum men det finns ju dagar som man kommer ihåg lite extra. Och även dagar som man inte kommer ihåg :)

8. Vad var din största framgång 2010? Att jag hittade intresset till fotografering


9. Största misstaget?
Gjorde inget misstag vad jag kommer ihåg

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
  Jag har varit förkyld då och då

11. Bästa köpet?
Systemis, som jag fick i present.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jag.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
London

14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2010?
Summer in the city- The lovin' spoonful

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 Jag var lite saknig av mig då och då men annars var jag nog lika glad

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Kommer inte på något

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget där heller. Finns nog något men jag vet inte

18. Hur tillbringade du julen? Familjen och farmor

19. Blev du kär i år?
Njae inte direkt

20. Favoritprogram på TV?
Halv åtta hos mig. Och idol bara för att Olle var med

21. Bästa boken du läste i år?
Jag ahr inte läst så mycket. Men några jonas gardell böcker och martina haag böcker har jag läst och dom är ju bra.

22. Största musikaliska upptäckten? En fullproppad massa. kings of leon , U2 och coldplay som jag iofs har vetat vilka de har varit innan men inte lyssnat så mycket på och mer

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kamera

25. Något du önskade dig men inte fick? Tror inte det

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Släkt/ familj firade. Åt tårta

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag ska inte klaga :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Min egna

29. Vad fick dig att må bra? Människor, bakning/laga mat , promenader

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jude law och Olle hedberg (:

31. Vem saknade du?
Tror inte jag sakndade någon människa direkt.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade inte några nya direkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0