2010

6 saker jag gjort mycket i år:


1. rest och sätt mycket.
2. Bakat. Inte bara för att det är gott utan för att man får annat att tänka på och man blir gladare.
3. Jag har börjat ta kort mer
4. Tänk mycket på vilket gymnasie man ska välja.
5. varit i växjö på kvällarna och bara varit.
6. Ätit mycket kakor och glass

6 låtar som jag lyssnat på mycket i år:

1. Scott McKenzie- San Francisco
2. The kinks - You Really got me
3. Kings of Leon - Use somebody
4. Paul Anka - Diana
5. The everly brothers - bye bye love
6. Buddy Holly - Peggy Sue

6 filmer av dem bästa filmerna jag sett i år :

1. Cry baby
2. Åter till cold mountain
3. Walk The Line
4. Edward scissorhands
5. Juno
6. Sweeny todd

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0