väldans tjock is

Nyss var jag med Balder vid sjön. Fast på ett annat ställe denna gången. Och där var det hur tjock is som helst så jag låg på sjön och gjorde snöänglar och kollade på dom fina flingorna medans Balder grävde på isen (som vanligt alltså).

Jo juste jag var i kyrkan innan. Hur kan prästen låta oss gå i kyrkan på all vår fritid?! Vi skulle tydligen dit imon med för att träna på en teater som vi ska spela upp på julafton. Vad bra, då får vi ännu mindre fritid. Speciellt bra att ha det på julafton med då alla vill vara hemma och ha det mysigt. . . Sen kan dom inte fatta att alla FAKTISKT inte bor i moheda och kan köra hur som helst när som helst. (väldigt mycket bajs)
Nu har jag skrivit av mig lite (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0