Stockholm

I helgen var jag i Stockholm. Vi åkte på fredagkvällen och kom fram runt midnatt. Åkte lite snabbt med tunnelbanan och checkade in på bästa hotellet som vi har bott på sen vi var små oooch somnade.

På lördagen åt vi god god god god frukost och tog tunnelbanan till stadion och hämtade nummerlapp till tjejmilen och sen runt klockan 12 åkte vi ut till gärdet där jag skulle springa.
Jäkel vad mycket folk det var! 30 000 tjajor, tanter och damer på ett och samma ställe.
I alla fall så var det en sån fin och rolig upplevelse att få springa runt djurgården och jag vill göra om det nu typ :)
Och på kvällen gick vi överallt, gamla stan (där vi även åt entrecote med klyftpotatis och kryddsmör, gott!), stureplan, kungsträdgården och sådant. Ville aldrig hem!! Den dagen gick jag (och sprang) ca 40 000 steg.  

I söndags åkte vi hem och jag var deppig. Ungefär så såg helgen ut, och tyvärr så har jag ingen rolig bild så det får bli ett tråkinlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0