''lista''

Skulle du helst:
1. pierca tungan eller läppen? -inget. Ville ha medusa i 100 år men nu är det inte så bra med sånt när man är i kök.
2. vara seriös eller oseriös? - Både och :)
3. Dricka grön eller röd mjölk? - hm grön tror jag nog
4. Brinna upp eller drunkna? - Det är onice att vara undere vatten föröänge, så jag tar nog brinna upp, inte för att det heller är speciellt trevligt.
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Jadu, både och kanske. Mest vänner

Svara ärligt:

1. tycker du om någon nu? - nää
2. har du skolkat? - Jao
3. varmt eller kallt? - Även fast jag alltid fryser så älskar jag kyla.
4. soligt eller regn? - det beror på. Mest sol såklart. Men sommarregn är mysigt.
5. fanta eller cola? - Gillar inte läsk, blä
6. är du nyttig av dig? - jag brukar springa och är ofta ute och går, röker eller snusar inte. Så ja oftast.

Om mig:

1. vad heter du? - Moa Helga Maria Göransson Sjöberg. Tyvärr heter jag Helga :(
2. syskon? - Ja, en storebror och en storasyster.
3. Vart bor du? - utanför Lammhult
4. Hur många barn vill du ha? - 3 eller 4
5. Vill du gifta dig? - ja nån gång
6. Favorit tid på dagen? - morgonen och kvällen
7. Humör just nu? - Ganska deppig
8. Sugen på just nu? - filmjölk

Har du de senaste 24h:
1. Pussat någon? - nej
2. Sjungit? - ja det har jag :)
3. Blivit kramad? - Ja
4. Känt dig fånig? - Nej
5. Saknat någon? - ja
6. Dansat galet? - nixpix
7. klippt håret? - nee :(
8.Gråtit?          - Nej

Grejer:

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nä
2. Har du en hund? - Ja, en klumpig <3
3. sover du helst ensam eller med någon? - Ensam..
4. Tror du på spöken? - ja något sådant
5. Är du mörkrädd? - jaaaa!
6. Vad vill du ha just nu? - Ett gosigt påslakan och nya tända ljus

Om mig igen:
1. Hur lång är du? - 175.5 mil
2. Är du nöjd med ditt rum? - Ja, om man bortser från stranden och alla palmer
3. Vilken är din riktiga hårfärg? - Mörkblont
4. Har du någon sjukdom? - nej, tacksam som bara den.
5. Är dina föräldrar skilda? - nej
6. Gillar du skolan? - ja oftast, fast inte just nu.
8. Hur svarar du i telefonen? - ''hej det är Moa'' haha

Vad:

1. Åt du senast? - pasta..bläu
2. Drack du senast? - Vatten.
3. Har du på fötterna? - Jag är barfota
4. Lyssnar du på just nu – Ingenting, har en knepig huvdvärk
5. Gillar du mest hos dig själv? - Att jag är rätt så trevlig och något annorlunda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0