Äntligen på väg

Hejsan! Nu är det nog dags för lite uppdatering. Jag har tagit ledigt från allt några veckor och bara tagit det lugnt. Ok, jag har inte tagit det särskilt lugnt.
Först var jag på Öland någon vecka, sedan hem några dagar och vidare till Gotland med Linea och Regina, kom hem efter några dagar (hemvägen tog 1000 timmar mer än vad den skulle, haha) och sen till öland igen. Nu är jag hemma och har badat med Linea i lammhult en gång och igår var vi på Karl-Oskar.

Och allt det här har lett till att jag har slappat som guden med träningen. Har typ bara sprungit 2 gånger på hela den här tiden, men idag sprang jag 9 km. En gång sprängdes mina lungor typ men det gick. Och efter det gjorde jag pasta pesto.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0