Choklad och växjö

Idag bakade jag scones till frukost och åt framför alla älskar raymond. Sen gick jag och mamma med balder en fetelång runda.
Sen gjorde jag lite tortellini med stuvning och sen åkte vi till stan lite snabbt. Där köpte vi äntligen en kameraväska till min systemkamera. Den är perfekkkttt! Man fick en putsduk och 8GB minneskort om man köpte just den också. Och efter att vi köpt den perfekta väskan så gick vi på city gross. Och så köpte jag en tröja också när vi var på grand samarkand.

Sedan hämtade vi Viktor och Rebecka som har varit i spanien. Och jag fick en stor toblerone av viktor. Det var snällt. Väldigt snällt. Choklad sitter nämligen aldrig fel. höhö.


cloetta chokladkakan köpte jag förresten för billiga 5 spänn på city gross.

Ikväll ska jag nog äta bananmackor och se Robinson kanske och sedan gå och lägga mig och kolla på åter till cold mountain. Jude Law är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0