Blåbärspaj på en tisdag

Linea har åkte hem till sig nu efter att ha sovit över hos mig. Det har varit hur snajsigt som helst.
Igår åkte vi till stan, sen hem till mej. Så bakade vi blåbärsmuffins och äppelmuffins. Kollade på film och så somnade vi. Idag vaknade jag mycket tidigare än Linea så jag kunde lika gärna städa lite, mata jocke och kolla på tv en stund.
När Linea vaknade åt vi en god frukost med madagaskar yoggi med linfrön, solrosfrön och russin i, proviva med granatäpple och hallon. Och en smörgås med ost och gurka.
Sedan gick vi med Balder. Och efter det kollade på på the grudge och lite på top model 8. Och mellan filmen kokade vi makaroner.

Nu när Linea har åkt så har jag faktiskt bakat blåbärspaj. Man är ju lite stolt över att man har börjat bli en sådan hemmafru..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0