Lördag

Idag har mamma och jag varit i stan. Det var mysigt. Jag kan berätta dagen såhär: Jag vaknade först av att jag småskrattade. haha. Jag somnade om för klockan var inte så mycket. Sedan vaknade jag igen av tranorna som lät. Trodde först att det kom en orkester utanför. Jag gick ner och åt en ostsmörgås. Sen gick jag upp och bytte om och gjorde mig i ordning. Sedan gick jag en runda i solen(<3) Och ja, sedan åkte vi. Lyssnade på The Beatles i bilen. På stan gick jag mest bara på H&M och accent. Jag köpte en blus och lite jackor. (kan lägga upp bilder sen, modebloggigt vaava) Och sen så tänkte jag köpa en fin kjol men jag vet inte varför jag hängde tillbaka den.. Mamma och jag gick in och fikade på café city, jag åt ett wienerbröd. Sedan åkte vi vidare till maxi och handlade. Nu är vi hemma, jag sitter här och funderar på att gå en mysrunda men det är inte så mys när det är regn..hmm. Dumma regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0