skola



idag var det skola. Gjorde inte så mycket. Men efter skolan ringde Linea och jag 118800 väldigt mycket hehe!
Vi skulle leta prao (''orkade inte leta i katalogen så ringde'')


så här kunde det låta:
hej jag vill...hej jag vill..HAHAHAHAHAHAHA!!! *lägger på*

hej jag vill ha numret till tassar och morrhår *fniss*

gubben: tassar och morbror?            (haha)

nej tassar och morrhår

gubbe: ursäkta

tassar och morrhår!

ursäkta?

HAHAHAAHAHA!! *lägger på*

osv. :D

en gång ringde linea fel också :)










Kommentarer
Postat av: liinea mjork

haha xD vi är bäst asså :D hihi

hej, jag vill ha nr till T&m...

vad?

va? :S

vad vill du ha nr til??

jahaa.. t&m

va säger du? jag hör inte :O

t&m!

tassamobro? :O

hahahahahah xDD



måste vi göra om nån gång! haha :D

2009-10-06 @ 16:55:43
Postat av: Tova Bajs

HAHAHHAAHHA BAJS XD

2009-10-09 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0