Doktorn

Idag skulle jag till en läkare och kolla öronen. Klockan 11 skulle jag vara där så jag skulle inte till skolan på morgonen. Jag tyckte det var bra att jag fick sovmorgon och långt tid att göra mig iordning i jämfört med alla andra vanliga dagar! Men jag råkade sova till 10! Å vad sur jag blev för att jag inte kunde göra mig i ordning i slowmotion! I stället fick jag springa upp och stressa som fan.

Sen hos läkaren så gick det bra förutom att gubben var seg som en sköldpadda eller något..
Det tog säkert 1 år innan han kom fram till vad han skulle säga.
Och efter det åkte jag till skolan. Då var det SO prov som kommer bli värdens dåligaste resultat.

Kommentarer
Postat av: Docktorn

V, v, v.. va-a, fan, sn.. snackaru s s s skiit om mig föhör!!??????

2009-11-10 @ 22:59:46
Postat av: Tova Bajs

HAAAAHAA, DOKTORN KAN INTE STAVA :o

2009-11-10 @ 23:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0